სასწავლო გეგმა
(სილაბუსი)
ვამტკიცებ -------------------------------------- კათედრის
ხელმძღვანელი---------------------
დირექტორის მოადგილე -----------------------------------------
N
|
კომპონენტები
|
|
1
|
სასწავლო საგნის სახელწოდება
|
რუსული ენა
|
2
|
კლასი
|
Vა
|
3
|
სასწავლო საგნის საათების რაოდენობა წლის განმავლობაში
|
70 სთ
|
4
|
სასწავლო საგნის სტატუსი
|
სავალდებულო
|
5
|
მასწავლებელი
|
თეა ქრისტესიაშვილი
|
6
|
საგნის სწავლების მიზნები და
ამოცანები
|
რუსული ენის შესწავლა ინტერაქტიული მეთოდებით
|
7
|
სასწავლო საგნის შეფასების
ფორმები
|
პრაქტიკული მუშაობა, წერა, კითხა, საუბარი
|
8
|
შეფასების კონპონენტები
|
საკლასო სამუშაო, საშინაო დავალება, შემაჯამებელი სამუშაო
|
9
|
რესურსები
|
წიგნი, რვეული, დაფა, ცარცი, თვალსაჩინოებები,
მოსასმენი მასალა,პლაკატები,სლაიდები.
|
10
|
კლასგარეშე ღონისძიებები
|
ინტეგრირებული გაკვეთილები, საგანთაშორის კავშირები.
|
სასწავლო გეგმა
(სილაბუსი)
ვამტკიცებ -------------------------------------- კათედრის
ხელმძღვანელი---------------------
დირექტორის მოადგილე -----------------------------------------
N
|
კომპონენტები
|
|
1
|
სასწავლო სგნის სახელწოდება
|
რუსული ენა
|
2
|
კლასი
|
V ბ
|
3
|
სასწავლო საგნის საათების რაოდენობა წლის განმავლობაში
|
68 სთ
|
4
|
სასწავლო საგნის სტატუსი
|
სავალდებულო
|
5
|
მასწავლებელი
|
თეა ქრისტესიაშვილი
|
6
|
საგნის სწავლების მიზნები და
ამოცანები
|
რუსული ენის შესწავლა ინტერაქტიული მეთოდებით
|
7
|
სასწავლო საგნის შეფასების
ფორმები
|
პრაქტიკული მუშაობა, წერა, კითხა, საუბარი
|
8
|
შეფასების კონპონენტები
|
საკლასო სამუშაო, საშინაო დავალება, შემაჯამებელი სამუშაო
|
9
|
რესურსები
|
წიგნი, რვეული, დაფა, ცარცი, თვალსაჩინოებები,
მოსასმენი მასალა
|
10
|
კლასგარეშე ღონისძიებები
|
ინტეგრირებული გაკვეთილები, საგანთაშორის კავშირები.
|
სასწავლო გეგმა
(სილაბუსი)
ვამტკიცებ -------------------------------------- კათედრის
ხელმძღვანელი---------------------
დირექტორის მოადგილე -----------------------------------------
N
|
კომპონენტები
|
|
1
|
სასწავლო სგნის სახელწოდება
|
რუსული ენა
|
2
|
კლასი
|
VI გ
|
3
|
სასწავლო საგნის საათების რაოდენობა წლის განმავლობაში
|
68 სთ
|
4
|
სასწავლო საგნის სტატუსი
|
სავალდებულო
|
5
|
მასწავლებელი
|
თეა ქრისტესიაშვილი
|
6
|
საგნის სწავლების მიზნები და
ამოცანები
|
რუსული ენის შესწავლა ინტერაქტიული მეთოდებით
|
7
|
სასწავლო საგნის შეფასების
ფორმები
|
პრაქტიკული მუშაობა, წერა, კითხა, საუბარი
|
8
|
შეფასების კონპონენტები
|
საკლასო სამუშაო, საშინაო დავალება, შემაჯამებელი სამუშაო
|
9
|
რესურსები
|
წიგნი, რვეული, დაფა, ცარცი, თვალსაჩინოებები,
მოსასმენი მასალა
|
10
|
კლასგარეშე ღონისძიებები
|
ინტეგრირებული გაკვეთილები, საგანთაშორის კავშირები.
|
სასწავლო გეგმა
(სილაბუსი)
ვამტკიცებ -------------------------------------- კათედრის
ხელმძღვანელი---------------------
დირექტორის მოადგილე -----------------------------------------
N
|
კომპონენტები
|
|
1
|
სასწავლო საგნის სახელწოდება
|
რუსული ენა
|
2
|
კლასი
|
VIა
|
3
|
სასწავლო საგნის საათების რაოდენობა წლის განმავლობაში
|
71სთ
|
4
|
სასწავლო საგნის სტატუსი
|
სავალდებულო
|
5
|
მასწავლებელი
|
თეა ქრისტესიაშვილი
|
6
|
საგნის სწავლების მიზნები და
ამოცანები
|
რუსული ენის შესწავლა ინტერაქტიული მეთოდებით
|
7
|
სასწავლო საგნის შეფასების
ფორმები
|
შედარების პარამეტრების გათვალისწინება კათედრის გადაწყვეტილებით,
პრაქტიკული მუშაობა, წერა, კითხა, საუბარი.
|
8
|
შეფასების კონპონენტები
|
საკლასო სამუშაო, საშინაო დავალება, შემაჯამებელი სამუშაო
|
9
|
რესურსები
|
წიგნი, რვეული, დაფა, ცარცი, თვალსაჩინოებები,
მოსასმენი მასალა.
|
10
|
კლასგარეშე ღონისძიებები
|
ინტეგრირებული გაკვეთილები, პრეზენტაციები.
|
სასწავლო გეგმა
(სილაბუსი)
ვამტკიცებ -------------------------------------- კათედრის
ხელმძღვანელი---------------------
დირექტორის მოადგილე -----------------------------------------
N
|
კომპონენტები
|
|
1
|
სასწავლო საგნის სახელწოდება
|
რუსული ენა
|
2
|
კლასი
|
VIბ
|
3
|
სასწავლო საგნის საათების რაოდენობა წლის განმავლობაში
|
71 სთ
|
4
|
სასწავლო საგნის სტატუსი
|
სავალდებულო
|
5
|
მასწავლებელი
|
თეა ქრისტესიაშვილი
|
6
|
საგნის სწავლების მიზნები და
ამოცანები
|
რუსული ენის შესწავლა ინტერაქტიული მეთოდებით
|
7
|
სასწავლო საგნის შეფასების
ფორმები
|
შედარების პარამეტრების გათვალისწინება კათედრის გადაწყვეტილებით,
პრაქტიკული მუშაობა, წერა, კითხა, საუბარი.
|
8
|
შეფასების კონპონენტები
|
საკლასო სამუშაო, საშინაო დავალება, შემაჯამებელი სამუშაო
|
9
|
რესურსები
|
წიგნი, რვეული, დაფა, ცარცი, თვალსაჩინოებები,
მოსასმენი მასალა,სლაიდები,პლაკატები.
|
10
|
კლასგარეშე ღონისძიებები
|
ინტეგრირებული გაკვეთილები, პრეზენტაციები.
|
სასწავლო გეგმა
(სილაბუსი)
ვამტკიცებ -------------------------------------- კათედრის
ხელმძღვანელი---------------------
დირექტორის მოადგილე -----------------------------------------
N
|
კომპონენტები
|
|
1
|
სასწავლო საგნის სახელწოდება
|
რუსული ენა
|
2
|
კლასი
|
VI გ
|
3
|
სასწავლო საგნის საათების რაოდენობა წლის განმავლობაში
|
71 სთ
|
4
|
სასწავლო საგნის სტატუსი
|
სავალდებულო
|
5
|
მასწავლებელი
|
თეა ქრისტესიაშვილი
|
6
|
საგნის სწავლების მიზნები და
ამოცანები
|
რუსული ენის შესწავლა ინტერაქტიული მეთოდებით
|
7
|
სასწავლო საგნის შეფასების
ფორმები
|
შედარების პარამეტრების გათვალისწინება კათედრის გადაწყვეტილებით,
პრაქტიკული მუშაობა, წერა, კითხა, საუბარი.
|
8
|
შეფასების კონპონენტები
|
საკლასო სამუშაო, საშინაო დავალება, შემაჯამებელი სამუშაო
|
9
|
რესურსები
|
წიგნი, რვეული, დაფა, ცარცი, თვალსაჩინოებები,
მოსასმენი მასალა.
|
10
|
კლასგარეშე ღონისძიებები
|
ინტეგრირებული გაკვეთილები, პრეზენტაციები.
|
სასწავლო გეგმა
(სილაბუსი)
ვამტკიცებ -------------------------------------- კათედრის
ხელმძღვანელი---------------------
დირექტორის მოადგილე -----------------------------------------
N
|
კომპონენტები
|
|
1
|
სასწავლო საგნის სახელწოდება
|
რუსული ენა
|
2
|
კლასი
|
VIIა
|
3
|
სასწავლო საგნის საათების რაოდენობა წლის განმავლობაში
|
69სთ
|
4
|
სასწავლო საგნის სტატუსი
|
სავალდებულო
|
5
|
მასწავლებელი
|
თეა ქრისტესიაშვილი
|
6
|
საგნის სწავლების მიზნები და
ამოცანები
|
რუსული ენის შესწავლა ინტერაქტიული მეთოდებით
|
7
|
სასწავლო საგნის შეფასების
ფორმები
|
შედარების პარამეტრების გათვალისწინება კათედრის გადაწყვეტილებით,
პრაქტიკული მუშაობა, წერა, კითხა, საუბარი.
|
8
|
შეფასების კონპონენტები
|
საკლასო სამუშაო, საშინაო დავალება, შემაჯამებელი სამუშაო
|
9
|
რესურსები
|
წიგნი, რვეული, დაფა, ცარცი, თვალსაჩინოებები,
მოსასმენი მასალა.
|
10
|
კლასგარეშე ღონისძიებები
|
ინტეგრირებული გაკვეთილები, პრეზენტაციები.
|
სასწავლო გეგმა
(სილაბუსი)
ვამტკიცებ -------------------------------------- კათედრის
ხელმძღვანელი---------------------
დირექტორის მოადგილე -----------------------------------------
N
|
კომპონენტები
|
|
1
|
სასწავლო საგნის სახელწოდება
|
რუსული ენა
|
2
|
კლასი
|
VIIგ
|
3
|
სასწავლო საგნის საათების რაოდენობა წლის განმავლობაში
|
69 სთ
|
4
|
სასწავლო საგნის სტატუსი
|
სავალდებულო
|
5
|
მასწავლებელი
|
თეა ქრისტესიაშვილი
|
6
|
საგნის სწავლების მიზნები და
ამოცანები
|
რუსული ენის შესწავლა ინტერაქტიული მეთოდებით
|
7
|
სასწავლო საგნის შეფასების
ფორმები
|
შედარების პარამეტრების გათვალისწინება კათედრის გადაწყვეტილებით,
პრაქტიკული მუშაობა, წერა, კითხა, საუბარი.
|
8
|
შეფასების კონპონენტები
|
საკლასო სამუშაო, საშინაო დავალება, შემაჯამებელი სამუშაო.
|
9
|
რესურსები
|
წიგნი, რვეული, დაფა, ცარცი, თვალსაჩინოებები,
მოსასმენი მასალა.
|
10
|
კლასგარეშე ღონისძიებები
|
ინტეგრირებული გაკვეთილები, პრეზენტაციები.
|
სასწავლო გეგმა
(სილაბუსი)
ვამტკიცებ -------------------------------------- კათედრის
ხელმძღვანელი---------------------
დირექტორის მოადგილე -----------------------------------------
N
|
კომპონენტები
|
|
1
|
სასწავლო საგნის სახელწოდება
|
რუსული ენა
|
2
|
კლასი
|
VIIIგ
|
3
|
სასწავლო საგნის საათების რაოდენობა წლის განმავლობაში
|
69 სთ
|
4
|
სასწავლო საგნის სტატუსი
|
სავალდებულო
|
5
|
მასწავლებელი
|
თეა ქრისტესიაშვილი
|
6
|
საგნის სწავლების მიზნები და
ამოცანები
|
რუსული ენის შესწავლა ინტერაქტიული მეთოდებით
|
7
|
სასწავლო საგნის შეფასების
ფორმები
|
შედარების პარამეტრების გათვალისწინება კათედრის გადაწყვეტილებით,
პრაქტიკული მუშაობა, წერა, კითხა, საუბარი.
|
8
|
შეფასების კონპონენტები
|
საკლასო სამუშაო, საშინაო დავალება, შემაჯამებელი სამუშაო.
|
9
|
რესურსები
|
წიგნი, რვეული, დაფა, ცარცი, თვალსაჩინოებები,
მოსასმენი მასალა,სლაიდები,პლაკატები.
|
10
|
კლასგარეშე ღონისძიებები
|
ინტეგრირებული გაკვეთილები, პრეზენტაციები.
|
კალენდარული გეგმა
საგანი: რუსული ენა
კლასი: ს.I (Vაკლასი)
სწავლების ხანგრძლივობა: I
სემესტრი
პედაგოგი: თეა ქრისტესიაშვილი
2015-2016 სასწ. წელი
2015-2016 სასწ. წელი
#
|
თემატიკა
|
საათების რაოდენობა
|
მიზნები და ამოცანები
|
რიცხვი
|
ესგ
მისაღწევი შედეგი
|
Азбучный период
Гласные звуки
|
6
|
Умение написания букв.
|
15.09.15
18.09.15
22.09.15
25.09.15
29.09.15
2.10.15
|
შეუძლია
ასოების დამახსოვრება და წერა.
|
|
Гласные звуки
|
6
|
Умение
написания и чтения букв.
|
6.10.15
9.10.15
13.10.15
16.10.15
20.10.15
23.10.15
|
მოსწავლეს შეუძლია ხმოვნების წაკითხვა და წერა.
|
|
Звуки и буквы
|
4
|
Умение написания и
различия гласных и согласных.
|
27.10.15
30.10.15
3.11.15
6.11.15
|
შეუძლია ასოების გარჩევა და მარტივი სიტყვების კითხვა.
|
|
Итоговая работа №1
|
1
|
Культура
письма.
|
10.11.15
|
ფლობს წერის ელემენტარულ უნარ-ჩვევებს.
|
|
Звуки и буквы
|
5
|
Слова и
слоги.Деление слов на слоги.
|
13.11.15
17.11.15
20.11.15
24.11.15
27.11.15
|
შეუძლია
სიტყვების წაკითხვა და მარტივი წინადადებების შედგენა.
|
|
Слова и
предложения.
|
4
|
Правописание
букв, слов и предложении.
|
1.12.15
4.12.15
8.12.15
11.12.15
|
შეუძლია წინადადებების შედგენა და სავარჯიშოების შესრულება.
|
|
Имя
существительное
|
3
|
Умение различать
одушевлённые и неодушевлённые имена сущ-ые.
|
15.12.15
18.12.15
22.12.15
|
შეუძლია დაასახელოს სულიერი და უსულო არსებითი სახელები.
|
|
Итоговая работа №2
|
1
|
Культура письма
|
25.12.15
|
შეუძლია გრამატიკული უნარ-ჩვევების გამოყენება.
|
|
Повторение
изученного материала.
|
1
|
Гласные и
согласные,слоги,слова и предложения.
|
29.12.15
|
ენობრივი და გრამატიკული უნარ-ჩვევების ფლობა.
|
|
(31)
|
|||||
კალენდარული გეგმა
საგანი: რუსული ენა
კლასი: ს.I
5 ბკლასი (II სემესტრი)
სწავლების ხანგრძლივობა: II სემესტრი
პედაგოგი: თეა ქრისტესიაშვილი
2015-2016 სასწ. წელი
2015-2016 სასწ. წელი
#
|
თემატიკა
|
საათების რაოდენობა
|
მიზნები და ამოცანები
|
რიცხვი
|
ესგ
მისაღწევი შედეგი
|
1
|
Распорядок дня.
|
6
|
Правильное правописание и употребление числительных. Правильное
правописание официального документа.
|
15.01.16
22.01.16
26.01.16
29.01.16
2.02.16
5.02.16
|
შეუძლია
მასწავლებლის მითითებების გაგება. მოსწავლეს შეუძლია გამოიყენოს წერის სტრატეგიები.
|
2
|
Счёт
|
4
|
Правильное употребление числительных от 0 до 100.
|
9.02.16
12.02.16
16.02.16
19.02.16
|
მოსწავლე ფლობს ელემენტარულ ენობრივ უნარ-ჩვევებს და იყენებს მათ.
|
3
|
Семья
|
3
|
Правильное употребление винительного падежа.
Умение употреблять новые слова.
|
23.02.16
26.02.16
1.03.16
|
საუბრობს ნაცნობ თემატიკაზე.საუბრისას იყენებს ნასწავლ ლექსიკას.
|
4
|
Итоговая работа №3
|
1
|
Культура
письма.
|
4.03.16
|
ფლობს წერის ელემენტარულ უნარ-ჩვევებს.
იყენებს მიღებულ ცოდნას.
|
5
|
Одежда
|
7
|
Владение фонологической системы языка. Пересказ.
|
11.03.16
15.03.1618.03.16
22.03.16
25.03.16
29.03.16
1.04.16
|
მოსწავლეს
შეუძლია მარტივ ინტერაქციაში მონაწილეობის მიღება.აღწერს ჩაცმულობას.
|
6
|
Внешность и характер.
Портреты друзей.
|
3
|
Умение
правильно называть и употреблять части тела.Прилагательные,обозначающие
черты характера.
|
5.04.16
8.04.16
12.04.16
|
შეუძლია დაახასიათოს საკუთარი თავი,იყენებს ზედსართავ სახელებს სათანადოდ.
|
7
|
Расписание.
Урок.Школьные дела.
|
2
|
Умение
находить и использовать нужную информацию.
|
15.04.16
19.04.16
|
მოსწავლეს შეუძლია ყოფითი ხასიათის ინფორმაციული ტექსტის წაკითხვა და
გაგება.გაკვეთილების ცხრილის შედგენა და სწავლის ორგანიზება.
|
8
|
Итоговая работа №4
|
1
|
Правильное
выполнение грамматических упражнений.
|
22.04.16
|
შეუძლია გრამატიკული უნარ-ჩვევების გამოყენება.
მიღებული ცოდნის შემოწმება.
|
9
|
Времена
года.
|
7
|
Научить
сотрудничать в парах и группах.
Принимать участие в диалогах.
|
26.04.16
29.04.16
3.05.1616.05.16
13.05.16
17.05.16
20.05.16
|
მოსწავლეს შეუძლია გარემოს აღწერა.შეუძლია
ითანამშრომლოს მასწავლებელთან,
კლასელებთან.
|
10
|
Итоговая работа №5
|
1
|
Правильное выполнение заданий.
|
24.05.16
|
შეუძლია დამოუკიდებლად სამუშაოს შესრულება.
|
11
|
Еда.
Это очень вкусно.
|
3
|
Научить состовлять меню.
Научить правильно употреблять овощи, фрукты,
напитки.
|
27.05.16
31.05.16
3.06.16
|
შეუძლია ყოფითი ხასიათის ინფორმაციული ტექსტის შედგენა,წაკითხვა და გაგება.(მენიუ,რეცეპტი...)
|
12
|
Что я люблю.
|
2
(39)
|
Правильное
понимание текста.
|
7.06.16
10.06.16
|
შეუძლია მცირე ზომის თხრობითი ტექსტის წაკითხვა და გაგება.
|
კალენდარული გეგმა
საგანი: რუსული ენა
კლასი: ს I (5ბ,5გ
)
სწავლების ხანგრძლივობა:
I სემესტრი
პედაგოგი: თეა ქრისტესიაშვილი
2015-2016 სასწ. წელი
2015-2016 სასწ. წელი
#
|
თემატიკა
|
საათების რაოდენობა
|
მიზნები და ამოცანები
|
რიცხვი
|
ესგ
მისაღწევი შედეგი
|
1
|
Азбучный период
Гласные звуки
|
6
|
Умение написания букв.
|
14.09.15
17.09.15
21.09.15
24.09.15
28.09.15
1.10.15
|
შეუძლია
ასოების დამახსოვრება და წერა.
|
2
|
Гласные звуки
|
6
|
Умение
написания и чтения букв.
|
5.10.15
8.10.15
12.10.15
15.10.15
19.10.15
22.10.15
|
მოსწავლეს შეუძლია ხმოვნების წაკითხვა და წერა.
|
3
|
Звуки и буквы
|
4
|
Умение написания и
различия гласных и согласных.
|
26.10.15
29.10.15
2.11.15
5.11.15
|
შეუძლია ასოების გარჩევა და მარტივი სიტყვების კითხვა.
|
4
|
Итоговая работа №1
|
1
|
Культура
письма.
|
9.11.15
|
ფლობს წერის ელემენტარულ უნარ-ჩვევებს.
|
5
|
Звуки и буквы
|
5
|
Слова и
слоги.Деление слов на слоги.
|
12.11.15
16.11.15
19.11.15
26.11.15
30.11.15
|
შეუძლია
სიტყვების წაკითხვა და მარტივი წინადადებების შედგენა.
|
6
|
Слова и
предложения.
|
4
|
Правописание
букв, слов и предложении.
|
3.12.15
7.12.15
10.12.15
14.12.15
|
შეუძლია წინადადებების შედგენა და სავარჯიშოების შესრულება.
|
7
|
Имя
существительное
|
2
|
Умение
различать одушевлённые и неодушевлённые имена сущ-ые.
|
17.12.15
21.12.15
|
შეუძლია დაასახელოს სულიერი და უსულო არსებითი სახელები.
|
8
|
Итоговая работа №2
|
1
|
Культура письма
|
24.12.15
|
შეუძლია გრამატიკული უნარ-ჩვევების გამოყენება.
|
9
|
Повторение
изученного материала.
|
1
|
Гласные и
согласные,слоги,слова и предложения.
|
28.12.15
|
ენობრივი და გრამატიკული უნარ-ჩვევების ფლობა.
|
30
|
კალენდარული გეგმა
საგანი: რუსული ენა
კლასი: ს.I
5 ბ,5გკლასი (II სემესტრი)
სწავლების ხანგრძლივობა: II სემესტრი
პედაგოგი: თეა ქრისტესიაშვილი
2015-2016 სასწ. წელი
2015-2016 სასწ. წელი
#
|
თემატიკა
|
საათების რაოდენობა
|
მიზნები და ამოცანები
|
რიცხვი
|
ესგ
მისაღწევი შედეგი
|
1
|
Распорядок дня.
|
5
|
Правильное правописание и употребление числительных. Правильное
правописание официального документа.
|
18.01.16
21.01.16
25.01.16
28.01.16
1.02.16
|
შეუძლია
მასწავლებლის მითითებების გაგება. მოსწავლეს შეუძლია გამოიყენოს წერის სტრატეგიები.
|
2
|
Счёт
|
4
|
Правильное употребление числительных от 0 до 100.
|
4.02.16
8.02.16
11.02.16
15.02.16
|
მოსწავლე ფლობს ელემენტარულ ენობრივ უნარ-ჩვევებს და იყენებს მათ.
|
3
|
Семья
|
5
|
Правильное употребление винительного падежа.
Умение употреблять новые слова.
|
18.02.16
22.02.16
25.02.16
29.02.16
7.03.16
|
საუბრობს ნაცნობ თემატიკაზე.საუბრისას იყენებს ნასწავლ ლექსიკას.
|
4
|
Итоговая работа №3
|
1
|
Культура
письма.
|
10.03.16
|
ფლობს წერის ელემენტარულ უნარ-ჩვევებს.
იყენებს მიღებულ ცოდნას.
|
5
|
Одежда
|
6
|
Владение фонологической системы языка. Пересказ.
|
14.03.16
17.03.16
21.03.16
24.03.16
28.03.16
31.03.16
|
მოსწავლეს
შეუძლია მარტივ ინტერაქციაში მონაწილეობის მიღება.აღწერს ჩაცმულობას.
|
6
|
Внешность и характер.
Портреты друзей.
|
5
|
Умение
правильно называть и употреблять части тела.Прилагательные,обозначающие
черты характера.
|
4.04.16
7.04.16
11.04.16
14.04.16
18.04.16
|
შეუძლია დაახასიათოს საკუთარი თავი,იყენებს ზედსართავ სახელებს სათანადოდ.
|
7
|
Итоговая работа №2
|
1
|
Правильное выполнение грамматических упражнений
|
21.04.16
|
შეუძლია გრამატიკული უნარ-ჩვევების გამოყენება.
მიღებული ცოდნის შემოწმება.
|
8
|
Расписание.
Урок.Школьные дела.
|
3
|
Умение
находить и использовать нужную информацию.
|
25.04.16
28.04.16
2.05.16
|
მოსწავლეს შეუძლია ყოფითი ხასიათის ინფორმაციული ტექსტის წაკითხვა და
გაგება.გაკვეთილების ცხრილის შედგენა და სწავლის ორგანიზება.
|
9
|
Времена года.
|
3
|
Научить
сотрудничать в парах и группах.
Принимать участие в диалогах.
|
5.05.16
16.05.16
19.05.16
|
მოსწავლეს შეუძლია გარემოს აღწერა.შეუძლია
ითანამშრომლოს მასწავლებელთან,
კლასელებთან.
|
10
|
Итоговая работа №5
|
1
|
Правильное выполнение заданий
|
23.05.16
|
შეუძლია დამოუკიდებლად სამუშაოს შესრულება.
|
11
|
Еда.
Это очень вкусно.
|
3
|
Научить состовлять меню.
Научить правильно употреблять овощи, фрукты,
напитки.
|
30.05.16
2.06.16
6.06.16
|
შეუძლია ყოფითი ხასიათის ინფორმაციული ტექსტის შედგენა,წაკითხვა და გაგება.(მენიუ,რეცეპტი...)
|
12
|
Что я люблю.
|
1
(38)
|
Правильное
понимание текста.
|
9.06.16
|
შეუძლია მცირე ზომის თხრობითი ტექსტის წაკითხვა და გაგება.
|
კალენდარული გეგმა
საგანი: რუსული ენა
კლასი: სII- 6 ა,,6ბ,6გ
კლასი
სწავლების ხანგრძლივობა: ერთი წელი
პედაგოგი: თეა ქრისტესიაშვილი
2015-2016 სასწ. წელი
#
|
თემატიკა
|
საათების რაოდენობა
|
მიზნები და ამოცანები
|
რიცხვი
|
ესგ
მისაღწევი შედეგი
|
1
|
Люди и страны
Кто ты?
|
12
|
Запомнить флаги и географические названия,название национальностей и
гражданство проживающих в них людей,а также языки на которых они говорят.
|
16.09.15
18.09.15
23.09.15
25.09.15
30.09.15
2.10.15
7.10.15
9.10.15
16.10.15
21.10.15
23.10.15
28.10.15
|
მოსწავლეს შეუძლია ინფორმაციის ამოცნობა
კულტურის სფეროდან.იჩენს ინტერესს და ავლენს ტოლერანტულ დამოკიდებულებას უცხოენოვანი
კულტურის მიმართ.
|
2
|
Итоговая
работа №1
|
1
|
Правильное использование граммат.навыков.
|
30.10.15
|
წერის უნარ-ჩვევების გამოყენება.
|
3
|
Сколько?
Считаем...
Прогноз
|
14
|
Употребление количественных числительных
от 100 до 1000.
|
4.11..15
6.11.15
11.11.15
13.11.15
18.11.15
20.11.15
25.11.15
27.11.15
2.12.15
4.12..15
9.12.15
11.12.15
16.12.15
18.12.15
|
მოსწავლეს შეუძლია ინტერაქციაში მონაწილეობის
მიღება.
|
4
|
Работа №2
|
1
|
Правильное использование числительных.
|
23.12.15
|
მოსწავლეს შეუძლია რიცხვების სწორად დაწერა და
გამოყენება.
|
5
|
Часто ли это бывает?
|
1
(29 )
|
Новая синтаксическая структура прослушивания
текста,заполнение таблицы.
|
25.12.15
|
მოსწავლე იცავს წერილობითი ტექსტის
სტრუქტურას და იყენებს ელემენტარულ ენობრივ ფორმებს.
|
4
|
Что показывают по телевизору?
Телепрограмма,
время
Который час?
|
10
|
Правильное употребление падежей.
Предложный и вин.пад.
|
15.01.16
20.01.16
22.01.16
27.01.16
29.01.16
3.02.16
5.02.16
10.02.16
12.02.16
17.02.16
|
მოსწავლეს შეუძლია
ნიმუშის მიხედვით შეადგინოს ყოველდღიურ ცხოვრებესთან დაკავშირებული ინფორმაციული
ხასიათის ტექსტები(ტელეპროგრამა,ინტერვიუ,განცხადება)
|
5
|
Что мы знаем о животных.
День природы.
|
5
|
Заучивание новой лексики.
Чтение ипонимание текста.
|
19.02.16
24.02.16
26.02.16
2.03.16
4.03.16
|
მოსწავლეს შეუძლია წაიკითხოს და გაიგოს
შემეცნებითი ტექსტი სხვადასხვა თემაზე(
კულტურა და საბუნებისმეტყველო სფეროდან)
|
6
|
Работа №3
|
1
|
Проверка пройденного материала.
|
9.03.16
|
შეუძლია
დაასახელოს და დაწეროს ცხოველები,დაწეროს თემასთან დაკავშირებული წინადადებები.
|
7
|
Объявления,
приглашения,
поздравления.
|
8
|
Правильное
составление деловых писем,
объявлений...
|
11.03.16
11.03.16
16.03.16
18.03.16
23.03.16
25.03.16
30.03.16
1.04.16
|
მოსწავლეს შეუძლია ნიმუშის მიხედვით
შეადგინოს სხვადასხვა შინაარსის ღია ბარათი.
|
8
9
|
Покупаем и готовим.
В магазине
Работа №4
|
5
|
Употребление
падежей в устной речи,а также
числительных.
Проверка письменных навыков
|
6.04.16
8.04.16
13.04.16
15.04.16
20.04.16.222.04.16
|
შეუძლია ინტერაქციაში მონაწილეობა
და გაბმულად საუბარი.
|
10
|
Как вы себя
чувствуете?
Визит к врачу.
|
8
|
Образование и употребление наречии.
Употребление новых конструкции в устной
речи.
|
27.04.16
29.04.16
4.05.16
6.05.16
11.05.16
13.05.16
18.05.16
20.05.16
|
მოსწ.შეუძლია განსაზღვროს კითხვის
მიზანი და შესაბამისად გამოიყენოს კითხვის სხვადასხვა ტექნიკა(გაცნობითი,შესწავლითი,ძიებითი...)
|
11
|
Работа №5
|
1
|
Использование
наречий.
|
25.05.16
|
შეუძლია ზმნიზედების
სწორად გამოყენება.
|
12
|
Каникулы
Что мы будем делать летом?
|
4
(42)
|
Правильное использование будующего
сложного времени глагола.
|
1.06.16
3.06.16
8.06.16
10.06.16
|
მოსწავლეს მეტყველებისას შეუძლია
გამოიყენოს ნასწავლი ენობრივი-გრამატიკული ფორმები.
|
კალენდარული გეგმა
საგანი: რუსული ენა
კლასი: ს.I 7 ა,7გ კლასი
(II სემესტრი)
სწავლების ხანგრძლივობა: II სემესტრი
პედაგოგი: თეა ქრისტესიაშვილი
2015-2016 სასწ.
წელი
#
|
თემატიკა
|
საათების რაოდენობა
|
მიზნები და ამოცანები
|
რიცხვი
|
ესგ
მისაღწევი შედეგი
|
1
|
Распорядок дня.
|
4
|
Правильное правописание и употребление числительных. Правильное
правописание официального документа.
|
21.01.16
26.01.16
28.01.16
2.02.16
|
შეუძლია
მასწავლებლის მითითებების გაგება. მოსწავლეს შეუძლია გამოიყენოს წერის სტრატეგიები.
|
2
|
Счёт
|
4
|
Правильное употребление числительных от 0 до 100.
|
4.02.16
9.02.16
11.02.16
16.02.16
|
მოსწავლე ფლობს ელემენტარულ ენობრივ უნარ-ჩვევებს და იყენებს მათ.
|
3
|
Семья
|
4
|
Правильное употребление винительного падежа.
Умение употреблять новые слова.
|
18.02.16
23.02.16
25.02.16
1.03.16
|
საუბრობს ნაცნობ თემატიკაზე.საუბრისას იყენებს ნასწავლ ლექსიკას.
|
4
|
Итоговая работа №3
|
1
|
Культура
письма.
|
10.03.16
|
ფლობს წერის ელემენტარულ უნარ-ჩვევებს.
იყენებს მიღებულ ცოდნას.
|
5
|
Одежда
|
5
|
Владение фонологической системы языка. Пересказ.
|
15.03.16
17.03.16
22.03.16
24.03.16
29.03.16
|
მოსწავლეს
შეუძლია მარტივ ინტერაქციაში მონაწილეობის მიღება.აღწერს ჩაცმულობას.
|
6
|
Внешность и характер.
Портреты друзей.
|
6
|
Умение
правильно называть и употреблять части тела.Прилагательные,обозначающие
черты характера.
|
31.03.16
5.04.16
7.04.16
12.04.16
14.04.16
19.04.16
|
შეუძლია დაახასიათოს საკუთარი თავი,იყენებს ზედსართავ სახელებს სათანადოდ.
|
7
|
Итоговая
работа №4
|
1
|
Правильное
выполнение грамматических упражнений
|
21.04.16
|
შეუძლია გრამატიკული უნარ-ჩვევების გამოყენება.
მიღებული ცოდნის შემოწმება.
|
8
|
Расписание.
Урок.Школьные дела.
|
3
|
Умение находить и использовать нужную информацию.
|
26.04.16
28.04.16
3.05.16
|
მოსწავლეს შეუძლია ყოფითი ხასიათის ინფორმაციული ტექსტის წაკითხვა და
გაგება.გაკვეთილების ცხრილის შედგენა და სწავლის ორგანიზება.
|
.
|
|||||
9
|
Времена года.
|
4
|
Научить
сотрудничать в парах и группах.
Принимать участие в диалогах.
|
5.05.16
10.05.16
17.05.16
19.05.16
|
მოსწავლეს შეუძლია გარემოს აღწერა.შეუძლია
ითანამშრომლოს მასწავლებელთან,
კლასელებთან.
|
10
|
Итоговая работа №5
|
1
|
Правильное выполнение грамматических упражнений
|
24.05.16
|
შეუძლია დამოუკიდებლად სამუშაოს შესრულება.
|
11
|
Еда.
Это очень вкусно.
|
2
|
Научить состовлять меню.
Научить правильно употреблять овощи, фрукты,
напитки.
|
31.05.16
3.06.16
|
შეუძლია ყოფითი ხასიათის ინფორმაციული ტექსტის შედგენა,წაკითხვა და გაგება.(მენიუ,რეცეპტი...)
|
12
|
Что я люблю.
|
2
(38)
|
Правильное
понимание текста.
|
7.06.16
9.06.16
|
შეუძლია მცირე ზომის თხრობითი ტექსტის წაკითხვა და გაგება.
|
კალენდარული გეგმა
საგანი: რუსული ენა
კლასი: ს.I
7ა,7გ
კლ.(I სემესტრი)
სწავლების ხანგრძლივობა: I სემესტრი
პედაგოგი: თეა ქრისტესიაშვილი
2015-2016 სასწ.
წელი
#
|
თემატიკა
|
საათების რაოდენობა
|
მიზნები და ამოცანები
|
რიცხვი
|
ესგ
მისაღწევი შედეგი
|
1
|
Азбучный период
Гласные звуки
|
5
|
Умение написания букв.
|
15.09.15
17.09.15
22.09.15
24.09.15
29.09.15
|
შეუძლია
ასოების დამახსოვრება და წერა.
|
2
|
Гласные звуки
|
4
|
Умение
написания и чтения букв.
|
1.10.15
6.10.15
8.10.15
13.10.15
|
მოსწავლეს შეუძლია ხმოვნების წაკითხვა და წერა.
|
3
|
Звуки и буквы
|
4
|
Умение написания и
различия гласных и согласных.
|
15.10.15
20.10.15
22.10.15
27.10.15
|
შეუძლია ასოების გარჩევა და მარტივი სიტყვების კითხვა.
|
4
|
Итоговая работа №1
|
1
|
Культура
письма.
|
29.10.15
|
ფლობს წერის ელემენტარულ უნარ-ჩვევებს.
|
5
|
Звуки и буквы
|
3
|
Слова и
слоги.Деление слов на слоги.
|
3.11.15
5.11.15
10.11.15
|
შეუძლია
სიტყვების წაკითხვა და მარტივი წინადადებების შედგენა.
|
6
|
Слова и
предложения.
|
4
|
Правописание
букв, слов и предложении.
|
12.11.15
17.11.15
19.11.15
24.11.15
|
შეუძლია წინადადებების შედგენა და სავარჯიშოების შესრულება.
|
7
|
Имя
существительное
|
7
|
Умение
различать одушевлённые и неодушевлённые имена сущ-ые.
|
26.11.15
1.12.15
3.12.15
8.12.15
10.12.15
15.12.15
17.12.15
|
შეუძლია დაასახელოს სულიერი და უსულო არსებითი სახელები.
|
8
|
Итоговая работа №2
|
1
|
Культура письма
|
22.12.15
|
შეუძლია გრამატიკული უნარ-ჩვევების გამოყენება.
|
9
|
Повторение
изученного материала.
|
2
|
Гласные и
согласные,слоги,слова и предложения.
|
24.12.15
29.12.15
|
ენობრივი და გრამატიკული უნარ-ჩვევების ფლობა.
|
(31)
|
კალენდარული გეგმა
საგანი: რუსული ენა
კლასი: 8გ კლასი (ს.III )
სწავლების ხანგრძლივობა: ერთი წელი
პედაგოგი: თეა ქრისტესიაშვილი
2015-2016 სასწ. წელი
No comments:
Post a Comment